niedziela, 6 października 2013

Jesienny album

U mnie znów cisza spowodowana brakiem komputera. Pojawiać się jednak postaram jak najczęściej.
Dziś pokazać Wam chcę jesienny album z najnowszych papierów Altair Art, które znaleźć możecie w Skarbnicy Pomysłów. Jest to albumik pamiątkowy z trzecich urodzin dziecięcia mego. Sporo w nim jesiennych tekturek z IKropki, w których jestem absolutnie zakochana:). A że miałam ich trochę za mało, to sobie rozmnożyłam. A jak, pokażę Wam w jednym z kolejnych postów. Póki co kilka zdjęć autorstwa Srebrnolistki

Album zgłaszam na wyznie I KROPKA: wyzwanie #1 "Zakochaj się w jesieni"
Nie jestem pewna czy udało mi się właściwie podlinkować. Blogowanie przez telefon jest jednak trudne...

3 komentarze:

  1. Piękny! Tuszowania, kolory - oto jesień, jaką lubię :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda DT I Kropka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album. Teraz tylko wklejać jesienne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Alexandra, DT I Kropka.

    OdpowiedzUsuń