niedziela, 4 listopada 2012

Dla jednej takiej co urodzin nie lubi

Mamy taką koleżankę, która nie bardzo lubi obchodzić urodziny. Bardzo chciałam jednak zrobić dla niej coś miłego więc skleciłam karteczkę oczywiście bez słowa 'urodziny':)



Zdjęcia fatalne, na szybko robione, przez co nie widać za bardzo przeszyć, Glossy Accent i kolory dziwne... no cóż, nie zdążyłam wcześniej a dni teraz okropnie krótkie. Mam nadzieję, że coś tam jednak widać.

Chciałam też zrobić coś słodkiego ale żeby nie był to tort, upiekłam moje ulubione muffinki żurawinowe i ozdobiłam lukrem.







Jubilatka zadowolona i to najważniejsze:)
Słodkie, wieczorne pozdrowienia.


3 komentarze:

  1. cudeńka! anett

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, czemu mi nikt takich kartek na urodziny nie robi?!;)Śliczna jest;) I te muffinki - aż szkoda jeść, mogę tak sobie na nie patrzeć i patrzeć...ach ;););)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Krasnoludku na miłe słowa.

      Usuń