środa, 14 listopada 2012

Przygotowania do zimy

Chwilka przerwy w nadawaniu była, a to dlatego że mam na warsztacie decoupage i bombki 3d więc schodzi z lakierowaniem, schnięciem itp. Tym bardziej, że dziewczęta ostatnio dość absorbujące a i mnie humor średnio dopisuje niestety. Nie dość, że buro i zimom to jeszcze pewna bardzo bliska mi osóbka zmienia adres pewnie nie będziemy mogły już tak często się spotykać:(
Chciałam Wam dziś pokazać nowy komplecik Helenki. Zrobiony z mięciutkiej i milutkiej melanżowej wełenki. Kwiatek nie bardzo mi tam pasuje ale nie miałam innej wełny, bo motek wystarczył mi akurat na czapkę i rękawiczki ( które są moim rękawiczkowym debiutem:). Pewnie kam nabędę coś innego to zmienię, a póki co jest tak:

 I jeszcze na modelce:)



Pozdrawiam gorąco w ten bury dzień. Trzymajcie kciuki, bo idziemy dziś szczepić obie dziewczynki więc wieczór może nie należeć do najprzyjemniejszych....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz