środa, 13 lutego 2013

Trochę inaczej

Zmęczyły mnie ostatnio potwornie słodkie kartki więc postanowiłam zrobić coś innego. Wzięłam inne papiery, postanowiłam poszarpać i potarmosić. Poszarpałam, potarmosiłam i...i tak wyszło słodko. Czy ja jakaś zepsuta jestem?:)









Niezmiernie się cieszę, że tak wiele osób zgłosiło do tej pory chęć udziału w candy. Bardzo mi miło Was gościć:). Jeśli ktoś jeszcze jest chętny do wzięcia udziału to zapraszam, został jeszcze trochę czasu.


Dieta działa i choć zaczyna mnie trochę wkurzać, bo strasznie pragnę zjeść jakiegoś owocka, to jednak mam już 5 kilo na minusie. Jeszcze tylko dwa razy tyle zostało...;)
Pozdrawiam, coraz mniejsza:D

6 komentarzy:

  1. Gratulacje w odchudzaniu :) a w jakim czasie taki wynik:)?
    Kartka bardzo ciekawa - słodycz może przez tę koronkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie tak ale nie mogłam się oprzeć:). Ana diecie jestem od 2 tygodni. Teraz już niestety nie będzie tak spektakularnie, bo zaczęłam drugi etap ale nic to, do boju!!!:)

      Usuń
  2. Wiesz,podoba mi się taka wytarmoszona i powydzierana kartka:)))A co do diet,wszystko można!!!Moja córcia schudła 20kg,zdrowo i powoli,co prawda trwało to około 8 miesiecy ale warto było.Nadal się pilnuje ale teraz już chce podtrzymywać tylko wagę.Ale widać,że można:)))Ja tez podjęłam sie diety!!!Zobaczę jak pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzękuję:). Wiesz, 20 kg w 8 miesięcy to wcalenie tak mało, gratuluję!POwodzenie w Twojej diecie:)

      Usuń