piątek, 1 marca 2013

Wyniki Candy:)

Dziś obiecane wyniki Candy. Baaardo Wam wszystkim dziękuje za udział, zainteresowanie przerosło moje oczekiwania . Mam nadzieję, że pomimo końca zabawy będziecie czasem do mnie zaglądać:)
Do rzeczy więc!
Wpisałam w RANDOM ORG liczbę osób biorących udział w zabawie i wylosowany został nr 19,czyli

                                                               Monia Fioletowa

Gratulacje! Bardzo proszę o kontakt na maila w celu ustalenia adresu wysyłki.
Niestety nie umiem, zapisać obrazka (...), więc musicie mi uwierzyć na słowo:D
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział .

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Moni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Dla Moni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta to ma szczęście do Candy :D Gratuluje Moniko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;-) ja coś szczęścia nie mam, ale czekam i nie tracę nadziei :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę:):)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi Słoneczko przyjemność zrobiłaś ;)))))))))) Dygam nóżką w podziękowaniu :))))))))))) Buziaczki ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję aaaa nawet słoneczko z tej radości zaswieciło u mnie za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za zabawę gratuluje monice :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wierzymy wierzy ... ach szkoda , gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń